Sık Sorulan Sorular

Yeni Abonelik Düşünenler

Nasıl EURONET'e abone olabilirim?

Cevap: Web sitemizden online başvuru yaparak veya 0850 277 0 300 numaralı telefonumuzdan bize ulaşarak hemen ilk adımı atabilirsiniz. Veya hemen sizi aramamız için buraya tıklayarak numaranızı bırakabilirsiniz.

Cevap: EURONET'i kullanmak için sabit bir telefon hattına ihtiyacınız yoktur. İnternetinizi telefon hizmeti olmadan özgürce kullanabilirsiniz. Mevcut bir telefon hattınız bulunuyorsa bu hat üzerinden internet hizmeti aktif edilmesini talep edebilirsiniz.

Cevap: Tüm Türkiye'de 1000 Mbps'e kadar olan paketlerimizle hizmet veriyoruz. Daha yüksek hızlardaki paketlerimiz şu an pilot bölgelerde sunulmaktadır.

Cevap: Evet. Tüm abonelerimize evde kurulum hizmeti ile birlikte aktivasyon yapıyoruz. Yalnızca diğer operatörden geçiş yapan yeni aboneler için isteğe bağlı sunmaktayız.

Cevap: Abonelik Sözleşmesini ve Diğer Operatörden Geçiş Formu'nu (churn formu) doldurduktan sonra bize iletmeniz yeterli. Sizi bu konuda aramamızı isterseniz buraya tıklayın.

Cevap: Eve Kadar Fiber (FTTH) olan altyapılarda yerleşik operatör ile birlikte kullanımınıza bir modem sunulur. Bakır altyapılarda kendinize ait modem cihazını kullanabilir veya paketinize ek aylık +20 TL karşılığı modem kiralayabilirsiniz.

Cevap: Sözleşmeniz bize ulaştıktan sonra gerekli ekiplerimiz çalışmalara başlar ve sırası ile Port tahsisi, Binaya kadar devrenin teslimi ve evde aktivasyon hizmeti sağlanır. Bu işlemler bulunduğunuz bölge ve altyapıya bağlı olmakla birlikte maksimum 1-3 iş günü sürer.

Cevap: Evet. Abonelik formunda bu talebinizi işaretleyebilir veya aboneliğiniz sonrasında çağrı merkezimiz üzerinden bu talebinizi iletebilirsiniz. Sabit IP ücreti 15 TL (Vergiler Dahil) bedeli ile faturanıza yansıtılacaktır.

Mevcut Aboneler

Mevcut aboneyim, yeni kampanyalardan yararlanabilir miyim?

Cevap: Yeni kampanyalar tüm abonelerimize e-posta üzerinden duyurulmaktadır. Kampanya e-postalarımızdaki yönergeleri izleyerek ilgili kampanyadan yararlanabilirsiniz veya müşteri hizmetleri üzerinden bilgi alabilirsiniz.

Cevap: Faturalarınızı "Online İşlemler" paneli üzerinden ödeyebilirsiniz.

Cevap: Şu an kredi kartı ve havale ile ödeme yapabiliyorsunuz. İsteyen müşterilerimiz kredi kartlarını "Online İşlemler" panelinden kaydederek otomatik ödeme gerçekleştirebilirler. Kredi kartı bilgileriniz yüksek güvenlikli biçimde bir Türkiye İş Bankası Kuruluşu olan Moka Ödeme Sistemleri tarafından saklanmaktadır.

Cevap: Destek kanallarımız üzerinden bize ulaştığınızda yeni adresiniz için altyapı bilgileri kontrol edilir ve uygun olması durumunda nakil talebiniz işleme alınır. Nakil işlemi ücreti yeni bağlantı ücreti ile aynı tutardır ve faturanıza yansıtılır.